NVIDIA’nın DLSS Teknolojisi Unreal Engine 5.2’ye Geliyor
NVIDIA’nın yapay zeka destekli DLSS (Deep Learning Super Sampling) teknolojisi, oyunlardaki kare hızlarını (FPS) artırarak kullanıcı deneyimini geliştirmeyi hedefliyor. Bu teknoloji, Epic Games’in popüler oyun motoru Unreal Engine 5.2’ye entegre edileceği duyuruldu. Bu entegrasyon sayesinde oyun geliştiricileri, yüksek kaliteli grafikler oluştururken sistemlerinin daha verimli çalışmasını sağlayacaklar.
Epic Games Mühendislik Başkan Yardımcısı Nick Penwarden, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “NVIDIA DLSS 3, göz alıcı bir frame generation teknolojisi sunuyor. Unreal Engine 5.2 eklentisi, geliştiricilerin oyunlarını yaparken daha yüksek kalite ve performansa ulaşmalarını sağlıyor.” ifadelerini kullandı.
DLSS Teknolojisinin Desteklediği Yeni Oyunlar:
- Land Of The Vikings (Mevcut: DLSS 2 desteğiyle çıkmış durumda)
- Warhaven demo (Mevcut: 26 Haziran tarihine kadar DLSS 2 desteğiyle oynanabilir)
- Trepang2 (Mevcut: DLSS 2 desteğiyle çıkış yaptı)
- Need for Speed Unbound (3. Bölüm: DLSS 3 desteğiyle çıktı)
- Forever Skies (22 Temmuz’da DLSS 2 desteğiyle çıkması bekleniyor)
Unreal Engine Nedir?
Unreal Engine, oyun geliştiricilerine ve içerik üreticilerine muhteşem 3D içerikler üretme, interaktif deneyimler tasarlama ve etkileyici sanal dünyalar yaratma süreçlerinde kapsamlı bir kontrol ve özgürlük sunan, herkese açık ve gelişmiş bir gerçek zamanlı 3D üretim aracıdır. Bu güçlü motor, hem bağımsız geliştiriciler hem de büyük stüdyolar için etkileyici projeler yaratma imkanı tanıyor.