Instagram’da Yeni 3D Reklam Dönemi Başlıyor
Günümüzde sosyal medya platformları arasında önemli bir yere sahip olan Instagram, artık yalnızca fotoğraf ve video paylaşım uygulaması olmanın ötesine geçti. Kullanıcılar, her gün birçok işbirliği ve reklam ibaresiyle karşılaşmaktadır. Instagram, geniş bir kullanıcı kitlesine ulaşma potansiyeli sayesinde etkili bir satış aracı haline geldi. Bu bağlamda, Meta’nın e-ticaret sektöründe öne çıkan VNTANA ile yaptığı yeni anlaşma dikkat çekiyor.
İlerleyen günlerde, VNTANA’nın optimizasyonları sayesinde Instagram ve Facebook üzerinde 3D reklamlar yayımlanabilecek.
Daha İyi Bir Deneyim İçin Yenilikler
WebTekno’da yer alan haberlere göre, VNTANA daha önce 3D ve artırılmış gerçeklik (AR) alanında yaptığı çalışmalarla adından söz ettiriyordu. Şimdi ise bu yenilikçi teknolojiyi Instagram ve Facebook kullanıcılarıyla buluşturacak. VNTANA’nın sunduğu optimizasyonlar sayesinde, üretici firmalar Instagram ve Facebook hesaplarına kolaylıkla 3D reklamlar ekleyebilecekler.
Geleneksel olarak, 3D dosyaları büyük yer kaplayabiliyor ve bu dosyaları yönetmek oldukça zor olabiliyordu. Ancak VNTANA, kullanıcıların Browzwear, Clo, Keyshot, Modo gibi programlarla oluşturdukları 3D tasarımlarını otomatik olarak Facebook ve Instagram standartlarına dönüştürme imkanı sunuyor. Böylece, kullanıcılar için daha akıcı bir deneyim sağlanması hedefleniyor.
Meta ve VNTANA, bu yeni reklam tasarımı ile “Bunu neden sadece bu açıyla çekmişler?” gibi soruların önüne geçmeyi amaçlıyor. Yeni 3D reklamlar sayesinde, kullanıcılar ürünleri satın almadan önce sanki ellerinde tutuyormuş gibi çevirerek her yönünü inceleyebilecekler. Bu özellik, bazı satıcıların paylaştığı ve ‘tüketiciyi aldatmaya yönelik’ içeriklerin de önüne geçilmesine yardımcı olacak.
3D Reklamlar Nasıl Görünecek?
“3D Reklamları Facebook ve IG’ye getiriyoruz! Yeni entegrasyonumuzla VNTANA, markaların Browzwear, Clo, KeyShot3D ve daha fazlası gibi programlardan mevcut 3D tasarımlarını yüklemelerine olanak tanır ve bunları Facebook ve IG için otomatik olarak dönüştürür.”
Bu yeni özelliklerin yaygınlaşmasıyla birlikte, tıpkı bilim kurgu filmlerinde olduğu gibi kullanıcılar 3D modeller ve hologramlar aracılığıyla alışveriş deneyimlerini zenginleştirebilecekler. Gelecekte, alışveriş yaparken 3D ürün görsellerine erişim, günlük hayatın ayrılmaz bir parçası haline gelebilir.
Detaylı bilgi için: VNTANA Twitter