Galatasaray’a Yeni Çorap Sponsoru
Galatasaray Spor Kulübü, 2024 – 2025 sezonu boyunca Erkek Futbol A Takımının çorap sponsoru olarak önemli bir anlaşma gerçekleştirdi. Bu sponsorluk, kulübün finansal büyümesine katkıda bulunurken, aynı zamanda taraftarların da ilgisini çekiyor. Galatasaray Başkan Yardımcısı Niyazi Yelkencioğlu, sponsorluk anlaşması hakkında yaptığı açıklamada, “Formamızda yer kalmadı. Sponsorlukta 70 milyon doları geçtik. Bu anlaşmadan yaklaşık 15 milyon lira civarında bir gelir elde edeceğiz.” ifadelerini kullandı.
AVRUPA’DA ASLAN GİBİSİ YOK
Galatasaray, Avrupa’nın en prestijli 10 liginde mücadele eden takımlar arasında deplasmanda puan kaybetmeyen tek ekip olma özelliğini taşıyor. Cimbom, deplasmandaki son puan kaybını geçen sezonun 16. haftasında Net Global Sivasspor ile oynadığı maçta (1-1) yaşadı. Ardından, son olarak RAMS Başakşehir’i 2-1 mağlup ederek galibiyet serisini tam 17 maça çıkardı.
Bu sezon UEFA Avrupa Ligi’nde ise Galatasaray, rakiplerine konuk olduğu tüm maçlarda beraberlik elde etti. Bu istatistikler, kulübün hem iç sahada hem de dış sahada gösterdiği performansın ne kadar etkileyici olduğunu gözler önüne seriyor.