Walmart’tan Yenilikçi Sanal Deneme Aracı
Walmart, müşterilerini alışverişe daha fazla teşvik etmek amacıyla heyecan verici bir uygulama geliştirdi. Bu haftadan itibaren Walmart müşterileri, bir kıyafetin kendi bedenlerinde nasıl görüneceğini sanal deneme aracı sayesinde keşfedebilecekler. Bu yenilik, şirketin sanal deneme odası girişimi olan Zeekit’i satın almasının ardından internet sitesine eklediği en son özellik olarak dikkat çekiyor.
Perakendeci, kullanıcıların vücut tipi, cilt tonu ve saç rengi gibi özelliklerine göre kendilerine benzeyen bir model seçmelerine olanak tanıyan bu aracı ilk kez mart ayında denemeye başladı. Özellikle Amazon gibi diğer büyük perakendeciler de, alışveriş yapanların bir ayakkabının ayaklarında nasıl görüneceğini görmelerini sağlamak için artırılmış gerçeklik teknolojisi kullanarak sanal denemeler yapmaktalar.
‘KENDİ MODELİN OL’
CNBC’nin haberine göre, Walmart’ın yeni özelliği “Kendi Modelin Ol”, daha doğru topografik haritalar geliştirmek için kullanılan karmaşık algoritmalar ve yapay zeka teknolojisi ile güçlendirilmiş durumda. Alışveriş yapanlar, bu yenilikçi özelliği kullanarak Walmart’ın özel markalarına ait 270 binden fazla ürünü ve Champion, Levi’s gibi tanınmış ulusal markaların ürünlerini sanal ortamda deneyimleyebilecekler.
Müşteriler, kendi fotoğraflarını yükleyerek ya da kendilerine benzeyen bir modeli seçerek, mağazaya adım atmadan önce kumaşın vücutlarını nasıl örteceğine, renklerin nasıl görüneceğine veya bir kolun ya da etek ucunun nereye denk geleceğine dair daha gerçekçi bir fikir edinebilecekler.